Situat in zona ultracentrala a urbei, “locul din inima
Clujului†a devenit in timp principalul reper comercial pentru
clujeni. Construit pe 5 nivele, cu o suprafata comerciala de 20.000
mp, el este vizitat de peste 5 milioane de clienti anual. Centrul
Comercial “Central†se adreseaza intregi familii dispunand
in prezent de 90 de magazine diverse: imbracaminte, incaltaminte,
cosmetice si produse de machiaj, bijuterii si accesorii precum si de o
gama divesificata de servicii. Intr-un singur loc veti gasi o gama
variata de produse si servicii de calitate, la preturi extrem de
tentante. Branduri internationale si nationale: Triumph,
L’Oreal, Dinasty, Agnes Toma, Jolidon, Samsonite, Via Appia,
Yves Rocher, Teora, Kultho, Splend’or, King Art, Fissler,
Karotte, Picadilly, Caramel, Deilani, Danini, Fox, House of Art si
multe altele vor satisface pretentiile tuturor. Magazinul a cunoscut
un amplu proces de extindere si modernizare, astfel incat a devenit
unul dintre cele mai moderne centre comerciale.
Cel de-al treilea mall din reteaua nationala Iulius a fost inaugurat
in noiembrie 2007, dupa o investitie totala de 80 milioane euro.
Pentru ca transilvanenii apreciaza orginalitatea, Iulius Mall Cluj a
fost conceput ca un centru comercial cu o sinergie inedita, in care
distractia si diningul se imbina cu shoppingul de calitate pe o
suprafata generoasa, de 147.000 mp. Mallul de la Cluj cuprinde 210
magazine, restaurante, hipermarketul Auchan, cafeneaua Starbucks,
cinematograful multiplex Cinema City cu 10 sali, food court cu 15 fast
food-uri, patinoar in aer liber sezonier, o parcare subterana si una
terana cu un total de 2.500 de locuri. Grandoarea arhitecturala,
designul deosebit, calitatea brandurilor si traficul anual de peste 13
milioane de vizitatori recomanda Iulius Mall Cluj ca fiind o
destinatie de top. La toate acestea se adauga si componenta de
business, reprezentata de cladirea de birouri clasa A „Iulius
Business Centerâ€. Pozitionata pe terasa mallului, cladirea de
birouri a fost inaugurata in luna ianuarie 2008, fiind inchiriata
integral de companii prestigioase. Cu o experienta de aproape doua
decenii in retail, IULIUS GROUP este cel mai mare dezvoltator si
operator de centre comerciale de tip mall din Romania. Compania are in
portofoliu patru malluri sub brandul IULIUS, in Iasi, Timisoara,
Cluj-Napoca si Suceava, care atrag anual peste 40 milioane de
vizitatori. In prezent, IULIUS GROUP dezvolta la Iasi ansamblul
urbanistic Palas, o investitie in valoare de peste 260 milioane euro.
In calitate de membru activ al International Council of Shopping
Centers New York, IULIUS GROUP beneficiaza de sprijinul activ al
acestei organizatii internationale, in construirea si operarea
centrelor comerciale.
Polus Center Cluj reprezinta un concept urban de ultima generatie.
Centrul comercial a fost dezvoltat de compania maghiara Trigranit, al
treilea dezvoltator imobiliar din Europa, si se afla in proprietatea
Immofinanz, cea mai mare companie imobiliara din Austria, ce dezvolta
proiecte in Europa Centrala si de Est. Conducerea centrului este
asigurata de catre EHL Real Estate Romania SRL, companie care asigura
serviciile de management pentru alte doua proiecte detinute de
Immofinanz in Romania: Gold Plaza Baia Mare si Maritimo Shopping
Center, Constanta. (aflat inca in etapa de dezvoltare). Proiectul a
fost realizat astfel incat sa ofere cele mai bune oportunitati
comerciale, de servicii si petrecere a timpului liber, intr-un spatiu
elegant, curat si sigur. Polus Center Cluj este cel mai mare complex
multifunctional pe un singur nivel din Romania si cel mai mare centru
comercial din Transilvania. Complexul a fost creat in ideea de a
reproduce centrul unui oras, dar sub un singur acoperis. Toti cei care
vin la Polus, cei mici, tinerii, familiile, gasesc aici tot ce au
nevoie. Polus Center cuprinde o gama completa de produse si servicii -
de la magazine, cafenele, locuri de intalnire si odihna, pana la
unitati bancare sau farmacii. Practic, odata intrat in Polus, nu iti
lipseste nimic.
Sub un singur acoperis se intalnesc alegerile cele mai nuantate si
bucuroase. Dupa o singura usa apar o multime de magazine zambitoare
care vorbesc despre... marimea perfecta. Intr-un singur loc domneste o
singura moda: cea a bunului-gust presarat cu accesorii atat de
variate. Sigma Shopping Center. Societatea de azi e grabita si
dispersata in mii de particele in care deciziile simple devin tot mai
complexe dar, exista mereu un spatiu primitor care creeaza contextul
favorabil pentru o zi de cumparaturi. Pentru ca shoppingul poate fi si
mai relaxant. Tinute dintre cele mai alese sunt clasate astfel incat,
momentul alegerii sa fie cat mai placut si mai usor pentru dvs. O
cafea fierbinte sau un suc racoritor este artificiul perfect pentru un
moment reconfortant. Oricand. Alaturi de cele mai dragi persoane
pentru dvs. Intrati intr-o lume mai frumoasa, mai stilata si mai
poznasa. intr-o lume unde rafinamentul se imbina cu simplitatea si
maiestria clipei. Transformati o zi de cumparaturi intr-o calatorie in
mijlocul lucrurilor vesele si mereu surazatoare. Asemenea lucrurilor
din Sigma Shopping Center. Deconectati-va de stresul cotidian si
relaxati-va intr-o canapea confortabila. Asemenea canapelei din Sigma
Shopping Center. 10.000 de m2 se impart pentru dvs in mai mult de 30
de magazine, cafenele, un restaurant, multa buna dispozitie si o
gramada de optiuni dragalase. O viata colorata e alcatuita din mii de
alegeri colorate-colorate!
Cu o istorie care incepe in 1938, SORA Shooping Center si-a gasit de
mult loc in inima clujenilor. In evolutia sa, SORA Shopping Center s-a
impus pe piata prin reinnorire si dezvoltare continua contribuind la
alinierea Clujului la standarde occidentale. Astazi, SORA Shopping
Center inseamna: - 77 de magazine pe 3 nivele - cafenea, fast-food,
pizzerie, restaurant, casino, supermarket - 20.000 vizitatori zilnic,
5000 de metrii patrati - parteneri: Coca-Cola, Romaniafilm, Teatrul
national, Opera Nationala, Vitrina Felix Media, Amprenta Advertising,
Media Sound Advertising, Radio 21, Radio Mix etc. Maine, SORA Shopping
Center va urmari acelasi obiectiv: de a oferi tuturor clientilor sai
noutate, varietate, progress, un mod de viata.
Complexul comercial Winmarkt Somes este amplasat in zona comerciala a
celui mai mare cartier din Cluj-Napoca, si anume cartierul Manastur.
Aceasta pozitie avantajoasa a complexului a generat dealungul timpului
un vad comercial stabil, format din marea majoritate a locuitorilor
din zona. Modernizat in mai multe etape complexul comercial are in
prezent un mix de clienti care ofera o paleta diverisificata de
servicii si produse, apreciate de catre cumparatorii clujeni:
alimentara, farmacie,librarie si papetarie,restaurant, bijuterii,
lenjerie,confectii pentru adulti si copii, incaltaminte. La capitolul
servicii complexul comercial gazduieste la subsol o sala de sport si o
brutarie, iar la etaj se afla spatiul de joaca pentru copii-Winiland.